Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 105 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Beran, Jaromír ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingových nástrojů, které povedou k posílení konkurenceschopnosti společnosti Goled s.r.o. na online trhu s LED osvětlením při její expanzi na zahraniční trh. Nejprve je analyzována společnost a poté prostředí zahraničního trhu. Práce obsahuje návrh cenotvorby a value map, které přispívají ke zvyšování konkurenceschopnosti, posílení pozice na trhu.
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Denev, Patrik ; Vetchý, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářské práce pojednává o marketingových nástrojích a posilování konkurenceschopnosti firmy IRD Group s.r.o., která se zabývá nákupem a prodejem šperků ze stříbra a chirurgické oceli. Práce zahrnuje teoretickou a praktickou část. V první části se zabývám problematikou marketingového mixu a marketingovými nástroji. V praktické části se zaměřím na nástroje a aktivity, které používá firma IRD Group. Rozeberu tyto poznatky a navrhnu způsob jak tyto aktivity zefektivnit, aby firma byla co nejvíce konkurenceschopná.
Návrh rozvoje marketingových aktivit společnosti Lumo Natur s.r.o.
Kejklířová, Lucie ; Volša, Lukáš (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá marketingem produktů ekologického zemědělství a pojednává o nezbytnosti uplatnění a využití marketingu v podnikatelském prostředí. Specifikuje současné možnosti pro podporu produktu na vybraném trhu a navrhuje efektivní rozvoj vybraných marketingových aktivit firmy, s cílem dosáhnout silnější pozice v konkurenčním prostředí.
Komunikační strategie pro firmu
Kavan, Jiří ; Sedlák, Leoš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh komunikační strategie firmy“ je analýza současného stavu společnosti Nářadí Veselý Brno, spol. s r. o., zabývající se prodejem elektronického ručního nářadí, autorizovaným servisem, půjčovnou nářadí a doporučeni pro tvorbu nove komunikační strategie firmy. Komunikační strategie by měla napomoci k zlepšeni aktuálního postaveni firmy na trhu, zvýšit firemní zisky a zvýšit zájem zákazníků o společnost.
Návrh komunikačního plánu
Strupek, Ondřej ; Mgr.Marek Novák (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce analyzuje současnou situaci firmy KZK, s.r.o., a její postavení na trhu. Výsledky situační analýzy pomohou firmě navrhnout takový komunikační plán, který jí zajistí lepší šíření marketingových informací ke svým potenciálním zákazníkům.
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Rozsypalová, Lenka ; Nábělková, Irena (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingové nástroje posilující konkurenceschopnost společnosti Tesco Stores ČR a. s. s orientováním především na marketingovou komunikaci. Teoretická část se opírá o vysvětlení pojmů konkurence, konkurenční výhoda, konkurenceschopnost, srovnání s konkurencí a popisuje jednotlivé marketingové nástroje. Druhá analytická část popisuje konkrétní společnost, je zde provedena analýza zákazníka pomocí dotazníkového šetření, dále srovnání s konkurencí a komunikační mix společnosti. Poslední část je věnována návrhům na zlepšení konkurenceschopnosti podniku.
Rizika v oblasti řízení marketingových nástrojů
Kučerová, Adéla ; Bílková, Kateřina (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce „Rizika v oblasti řízení rizik marketingovým nástrojů" se zabývá analýzou marketingových nástrojů ve společnosti Sonnentor s. r. o. Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout změny marketingových nástrojů konkrétního podnikatelského subjektu, které podvedou ke snížení rizik a ke zlepšení marketingu ve společnosti. Na první část práce, obsahující teoretické poznatky, navazuje druhá část, která je zaměřena na analýzu současného stavu. Poslední část této práce obsahuje analýzu rizik a návrhy a doporučení, která by měla vést k celkovému zlepšení marketingu v podniku a minimalizaci zjištěných rizik.
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, Kateřina ; Medlín, Dušan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou teoretické poznatky z oblasti současných trendů marketingové komunikace, které jsou v praktické části aplikovány na analýzu současné situace společnosti, a zároveň jsou výchozím bodem pro konkrétní návrh marketingové komunikace dané společnosti.
Návrh komunikační strategie firmy
Janoušek, Michal ; Fadrný, Miloš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh komunikační strategie podniku“ je analýza současného stavu společnosti STEL Hockey, spol. s r. o., zabývající se provozem hokejové haly s dvěmi ledovými plochami a doporučení pro tvorbu nové komunikační strategie firmy. Komunikační strategie by měla napomoci k zlepšení aktuálního postavení firmy na trhu, zvýšit firemní zisky a zvýšit zájem zákazníků o společnost.
Marketingové nástroje při krizovém řízení stavebního podniku
Dvořáčková, Andrea ; Jaroš, David (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce ,,Marketingové nástroje pro krizové řízení stavebního podniku“ je rozbor marketingových nástrojů a koncepcí ve stavebním podniku a následně jejich aplikace v krizovém řízení stavebního podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 105 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.